FANDOM

Sorey (スレイ, Surei?) jest jednym z dwóch głównych protagonistów Tales of Zestiria. Jest życzliwy i ma pozytywne poglądy. Wraz ze swoim przyjacielem Mikleo mieszka w niedostępnej dla ludzi wiosce Elysii zamieszkiwanej przez serafinów.

ProfilEdytuj

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Podczas jednej z ekspedycji po ruinach w okolicy Elysii, Sorey natrafia na stary fresk przedstawiający wizerunek Pasterza. Po chwili dołącza do niego Mikleo i pomiędzy mężczyznami wywiązuje się dyskusja na temat fresku. W trakcie rozmowy niespodziewanie pojawia się burza i mężczyźni są zmuszeni do zakończenia działań. W trakcie powrotu do domu, pod ich nogami tworzy się nagle dziura w posadzce i obaj spadają. Za pomocą magii Mikleo rzuca zaklęcie Twin Flow łagodząc upadek swój i Soreya. Obaj są zaskoczeni odkryciem ruin wewnątrz kompleksu. Pomimo nowego terenu do ekspedycji obaj postanawiają odnaleźć wyjście. Wewnątrz ruin zauważają nieprzytomną ludzką dziewczynę i mimo początkowych protestów Mikleo, że nie powinni się zadawać z ludźmi, obaj decydują się, by jej pomóc. Po drodze zostają zaatakowani przez helliona w formie pająka, który ucieka po swojej porażce. W trakcie dalszej eksploracji ruin, Mikleo otwiera skrzynię i chowa zdobyty przedmiot, obiecując Soreyowi powiedzieć co takiego znalazł, gdy wrócą do domu. Gdy wchodzą na zniszczony pomost znajdujący się nad przepaścią dzieląca ich od tajemniczej dziewczyny, grudka pyłu opada, odkrywając przed nimi niewidzialny pomost. Mikleo zamraża niewidzialny pomost pokrywając go lodem i ułatwiając im przejście przez przepaść. Gdy podchodzą do kobiety, Sorey podnosi jej włócznię i budzi jej właścicielkę. Kobieta mamrocze pod nosem, po czym na widok Soreya nerwowo szuka ręką po posadzce jej broni, którą mężczyzna jej oddaje. Mikleo stara się ją przestraszyć, ale bez skutku, potwierdzając jego teorię, że dziewczyna jest człowiekiem. Sorey przedstawia się jej, mimo, że dziewczyna nie jest skora do wyjawienia swojego imienia. Gdy pyta się czy jest w okolicy miejsce gdzie mogłaby spocząć i poczynić plany związane z jej powrotem do stolicy, Sorey sugeruje, by udała się do miejsca jego zamieszkania. Kobieta ma wątpliwości ze względu na wielką ufność, którą wykazuje Sorey. Mikleo ostrzega go, że Gramps nie będzie z tego zadowolony, jednak Sorey nie zmienia zdania. Gdy wychodzą z ruin, kobieta komentuje krajobraz przyrównując go do mitycznej świątyni i mówi, że częściowo spodziewa się spacerujących serafinów. Sorey jest zaskoczony, że ludzie też nazywają ich "serafinami" i cytuje słowa z Niebiańskich zapisów, co z kolei zaskakuje kobietę. Po krótkiej wymianie zdań, grupa kontynuuje swój powrót do Elysii.

Styl walkiEdytuj

Inne wystąpieniaEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki