FANDOM

Alisha Diphda (アリーシャ・ディフダ, Ariisha Difuda?) jest grywalną postacią w Tales of Zestiria. Przypadkiem trafia do ruin w Elysii podczas poszukiwań z pomocą Niebiańskich zapisów (ang. "Celestial Record"), które ma nadzieję, że pomogą ocalić niszczejący świat. Alisha głęboko wierzy w serafinów, legendy i pokój; to wraz z połączeniem jej nierzadko okazywanej naiwności sprawia, że jest pośmiewiskiem zarówno osób stojących poniżej jak i powyżej jej szczebla społecznego.

ProfilEdytuj

WyglądEdytuj

OsobowośćEdytuj

HistoriaEdytuj

Podczas poszukiwać Camlann, Wioski Początku, Alisha pojawia się w okolicach Elysii. Gramps, wyczuwając jej obecność, wywołuje burzę, żeby ją odstraszyć. W niejasnych okolicznościach, kobieta kończy nieprzytomna wewnątrz ruin Góry Mabinogio. W pewnej chwili kobieta zostaje obudzona przez szturchnięcie w ramię. Alisha mamrocze pod nosem, po czym na widok mężczyzny w niebieskiej koszuli nerwowo szuka ręką po posadzce swojej broni, którą mężczyzna jej oddaje. Mikleo stara się ją przestraszyć, ale bez skutku, potwierdzając jego teorię, że dziewczyna jest człowiekiem. Alisha pyta mężczyznę o imię – Sorey, lecz sama nie wyjawia swojego imienia. Gdy pyta się czy jest w okolicy miejsce gdzie mogłaby spocząć i poczynić plany związane z jej powrotem do stolicy, Sorey sugeruje, by udała się do miejsca jego zamieszkania. Kobieta ma wątpliwości ze względu na wielką ufność, którą wykazuje mężczyzna. Gdy wychodzą z ruin, Alisha komentuje krajobraz przyrównując go do mitycznej świątyni i mówi, że częściowo spodziewa się spacerujących serafinów. Sorey jest zaskoczony, że ludzie też nazywają ich "serafinami" i cytuje słowa z Niebiańskich zapisów, co z kolei zaskakuje kobietę. Po krótkiej wymianie zdań, grupa kontynuuje swój powrót do Elysii.

Styl walkiEdytuj

Inne wystąpieniaEdytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki